2011. november 18., péntek

Mikulás játékot IBCSINÉL!!

Mikulás játékot hirdetek!

  
Olyan sokan játékot hirdetnek!

Gondolkoztam rajta, hogy mi is lenne az én meglepetésem...... és rájöttem.


Sokan hirdetnek csokoládés Játékot  de mivel  Mikulás felé még  aktuálisabb , hamarosan megy az én  Mikulásom is valakihez, zsákjába telis teli sok finomsággal.


 Az én Mikulásom „szánján” :-))viszi el a nyerteshez az Eredeti Svájci csokoládéból összeállított télapócsomagot!!


Ha szeretnél játszani nincs más dolgod 

- hagyj itt megjegyzést,  
 - ha van blogod hirdesd a játékot!
 - ha nincs akkor is játssz velem  !   
   
A játék november 30. éjfélig tart, hogy mire érkezik a télapó a sok - sok finomság a nyertes ablakába kerüljön!

Nyertest: december 1-én közzé is teszem és postázom a télapócsomagot

Ami a képen látható az összes csokoládé a nyertesé, táblás csokoládé, nápolyi, piskóta, és rengetek többféle ízű pici csokoládé.

     
 Ha sok játékos jelentkezik, akkor még egy Svájci csokoládéból összeállított meglepetés télapócsomagot is kisorsolok!
You might also like:

1 megjegyzés:

  1. Óóó, erről is lemaradtam! :-)
    (Idő hiányában nem vettem részt túl sok játékban másnál sem)
    Ne csüggedj, jövőre már biztosan sokkal több látogatód-olvasód lesz, és lesz, aki elviszi a meglepetést!
    BUÉK!

    VálaszTörlés